Va invit sa va abonati la noul Blog Jurnalul unui Infidel

blogulDragii mei,
Aceasta este ultima postare pe aceast blog. Vreau să vă spun vouă, celor care s-au abonat la postările mele, că în primul rând, vă mulţumesc. Unii dintre voi mi-aţi fost alături încă de la prima postare, ceilalţi aţi venit pe parcurs. Faptul că aproape 300 de oameni şi-au exprimat dorinţa de a fi anunţaţi atunci când postez ceva este un lucru extrem de onorant pentru mine.

Dacă vă doriţi ca şi în continuare să fiţi primi care-mi descoperă postările, aş fi cel puţin la fel de onorat dacă aţi face asta şi pe site ul oficial al Jurnalului. Vă mulţumesc încă o dată şi vă sunt recunoscător pentru că m-aţi urmărit. Sper s-o faceţi şi de acum încolo şi îmi doresc să scriu în continuare lucruri sincere pe care să le citiţi cu plăcere.
Pentru a vă abona la noul site click aici.

Scrie un comentariu