Ultima zi de „povesti verzi”. Prima zi de „jurnalulunuiinfidel.ro”.

Pentru voi, toti cei care mi-ati citit postarile, cei care mi-ati dat incredere, cei care m-ati incurajat sa continui sa scriu, cei care m-ati facut sa iau decizia de a scrie aceasta carte.

Ieri dupa-amiaza, intr-o atmosfera calda si prietenoasa, la Hotel Capitol, in Bucuresti, am lansat cartea „Jurnalul unui Infidel”. Am fost coplesit de emotie. Zilele dinaintea lansarii au fost destul de tensionate pentru mine. Mi-am dorit ca totul sa iasa asa cum mi-am imaginat. Am ajuns cu cateva ore mai devreme, am pus la punct toate detaliile pentru ca cei care vor fi prezenti sa se simta ca la un cocktail intre prieteni si nu ca la o lansare de carte.

Audienta a fost extraordinara, invitatii speciali, doamna Cristina Stamate si scriitorul Bogdan Hrib, au fost la inaltime. Intimitatea salii, modul atipic in care s-a facut lansarea acestei carti, zambetele, glumele, aplauzele, toate acestea i-au facut pe cei prezenti sa nu regrete ca au pierdut doua ceasuri, intr-o dupa-amiaza de sambata.

Am avut alaturi persoane dragi, prieteni vechi, dar si pe multi dintre voi, cei care ati venit special sa ma cunoasteti, sa-l cunoasteti pe cel ale carui postari le-ati citit de-a lungul ultimului an. Singurul meu regret a fost ca fratele meu mai mic nu a putut fi prezent, din motive obiective, dar cu ajutorul Skype-ului, dintr-un pat de spital, a urmarit intreaga lansare. In rest, totul a fost perfect.

Incepand de astazi blogul meu se muta acolo unde ii este locul, pe site-ul www.jurnalulunuiinfidel.ro. Ieri a fost ultima zi de „povesti verzi”, astazi e prima zi de jurnalulunuiinfidel.ro.

Cei care doresc sa cumpere cartea o pot face direct de pe site-ul oficial al cartii, dar si fizic de la Libraria Mihai Eminescu sau de la elefant.ro (incepand de saptamana viitoare).

Va multumesc ca ma urmariti si va astept pe www.jurnalulunuiinfidel.ro

2 thoughts on “Ultima zi de „povesti verzi”. Prima zi de „jurnalulunuiinfidel.ro”.

  1. Felicitari, din suflet. Si sa mai fie astfel de clipe in viata ta iti urez.
    O mare onoare sa ai publicate randurile. Ma bucur ca te citesc, fie si doar virtual si de putina vreme.

Scrie un comentariu

