Jurnalul unui Infidel. Dimineață

0398_49de

Am petrecut seara împreună. Nimic spectaculos. Am povestit, am râs, ne-am uitat la un film . Apoi am făcut sex. Știai că trebuie să pleci, îți doreai să-ți spun să rămâi. Te-am privit. Privirea ta vorbea pentru tine. Și-mi spunea să-ți spun. Să-ți spun să stai. Să dormi cu mine. Și ți-am spus-o. Încet, temător. M-ai întrebat dacă sunt sigur. Nu eram. Eram paralizat de frică. Să dorm cu tine însemna altceva. Te iau în brațe, mă abandonez, depășim pragul intimității trupești. Tu nu știi, eu știu. Dacă dorm cu tine, nu mai ești doar o femeie cu care fac sex. Devii o femeie de care-mi pasă. Îți mai spun o dată. Rămâi. Fericirea din privirea ta îmi diminuează teama. Te iau în brațe, îmi este frica să respir, nu spun nimic, încerc să-mi opresc gândurile și adorm. Deschid ochii și-ți întâlnesc privirea. Te-ai trezit înaintea mea și mă privești. E prima dimineață în care te trezești lângă mine. Îți zâmbesc. Îmi place că ești acolo. Nu mă sperie. Mă strângi la pieptul tău, mă săruți și-mi spui că ai dormit extraordinar. Că este prima noapte după o lungă perioadă, în care nu visezi. Pentru că tot ceea ce ai visat până acum, a fost lângă tine. Facem dragoste. Este cald, bine și altfel. Nu știi ce va fi, dar nu te gândești la asta. Am dormit împreună. În această dimineață, e singurul lucru care contează.

16 thoughts on “Jurnalul unui Infidel. Dimineață

  1. Nu pot sa cred…. minunaaaatttttttttttt…… imi vine sa te pupacesc de 100 de ori…..(cel putin) …. nu credeam ca vei scrie asa ceva…esti incurabil infidelule simpatic…. NOAPTE BUNA!!!!🙂

  2. Corina spune:

    As fi plecat dupa ce ai fi facut intaia data dragoste cu mine. Te trezeai dimineata, pipaiai patul ca sa ma gasesti si injurai …injurai ca tie iti place sa faci dragoste dimineata iar eu nu mai eram. Si ma vroiai, si ti-era dor….sau nu, doar ma doreai din nou…sau ti-era dor ?!
    Noapte buna !

  3. Dubios. Chiar am simtit ca acest lucru e scris de un om pe care il cunosc si m-am regasit in fiecare cuvant… in special in partea cu „te-ai trezit înaintea mea și mă privești.” Demult nu am citit ceva care sa imi faca fiori prin amintiri de pe un blog cu o asa intensitate. E scris intr-un mod simplu dar imi place.
    http://byannadmtr.wordpress.com/

  4. wff ,da imi aduc aminte cat de superb era,,acele priviri ,licaritul din ochii si atingerile care te duceau sus tot mai sus!! foarte frumos…

Scrie un comentariu

