Jurnalul unui infidel. Barbatii sunt gelosi pe trecut.

50

Avem o relatie, suntem impreuna de cateva luni, ne e bine, povestim, dezbatem, comunicam. Facem sex. Imi spui ca ma iubesti. Te cred. Te plac. Suntem naturali, deschisi si sinceri. Intr-o zi, in timp ce servim masa la un restaurant, observ un tip care te priveste insistent. Ai vazut asta, am vazut asta. Il ignori, dar te simt fastacita. Eu vreau si desert, tie brusc nu-ti mai este foame. Vrei sa plecam. Te privesc si simt ca ceva te irita. Plecam. Ii surprind privirea tipului insotindu-ne spre iesire. Ne urcam in masina, te intreb daca e totul ok si-mi raspunzi ca da. Zambesti fortat. Este prima minciuna pe care mi-ai spus-o. Sunt convins ca are legatura cu tipul din restaurant, dar astept sa-mi spui tu. N-o faci. Incep sa-mi pun intrebari. Cine e, cum a fost cu el, cat si daca l-ai iubit, te-a parasit el sau l-ai parasit tu, era mai bun decat mine, il vrei inapoi, il mai iubesti inca? Ma simt nesigur. Devin anxios. Sunt gelos pe un necunoscut din trecutul tau. Sunt gelos pe relatia voastra construita de fantezia mea. Ar fi trebuit sa te intreb despre trecutul tau amoros. Imi reprosez in gand ca n-am facut-o. Ma intreb daca pe mine ma iubesti. Ieri stiam. Azi am indoieli. Ma intreb daca eu sunt doar balsam pentru sufletul tau ranit de individul din restaurant. Adormim. Fiecare cu gandurile lui. Dimineata te privesc. Esti aceeasi. Nu. Esti altfel. Eu te vad altfel. Nu te intreb nimic, nu-mi spui nimic. Imi spun ca va trece. Incerc sa ma comport normal. Ma prefac. Nu-mi place. Nu-mi iese. Nu ma simt confortabil. Trec zilele. Devenim banali, anosti, plictisiti. Nu noi. Noi, in relatia noastra. Ma intrebi ce am. Sunt obosit, stresat. Asa iti raspund mereu. Nu mai facem sex. Incep sa-i acord atentie noii mele colege. Ma face sa rad. Ma simt bine cu ea. Ajung acasa din ce in ce mai tarziu. Incep sa te mint. Sunt indragostit de cealalta. Iti marturisesc. Plangi. Ne despartim. Nu regret. Am o noua relatie, cu o noua femeie. Pana la viitorul individ dintr-un alt restaurant.

Si toate astea, pentru privirea unui barbat despre care eu n-am vrut sa te intreb nimic, iar tu n-ai simtit sa-mi spui nimic. Si toate astea, pentru ca eu m-am abandonat unui trecut care nu imi apartine, in detrimentul unui prezent din care faceam parte. Si toate astea, pentru ca tu ai lasat un trecut in care ai fost, sa schimbe un viitor in care am fi putut fi. Si toate astea, pentru ca voi, toti cei care treceti prin asa ceva, nu stiti sa vorbiti intre voi. Dincolo de gelozia mea, dincolo de trecutul tau, dincolo de individul din restaurant, ramane lipsa de comunicare relationala. O lipsa care de cele mai multe ori, ucide relatia.

26 thoughts on “Jurnalul unui infidel. Barbatii sunt gelosi pe trecut.

  1. 1.Să nu-mi mai spună nimeni că doar femeile îşi fac scenarii în cap!
    2. Comunicarea e mereu soluţia, sau nu…
    3. De ce e aşa important pentru bărbaţi trecutul unei femei? Şi voi îl aveţi pe al vostru….

    • comunicarea nonverbala nu lipseste, doar ca multi o interpreteaza subiectiv, adeseori gresit.. Comunicarea nonverbala este de foarte mult ori reflexa, necontrolata si instinctiva, dar ea exista pentru fiecare dintre noi.

  2. Deci, îți ador blogul!
    Când nu aveam blog, mă mai uitam prin postările tale și recunosc, m-ai convins că trebuie să-mi fac și eu neapărat !E o minunăție să îți pui prin cuvinte emoțiile și trăirile cum faci tu. Respect și o zi bună

  3. vasile spune:

    ba frate ca bine zici majoritatea cazurilor care mi sau intimplat si care liam auzit au fost niste despartiri asa de la nimicuri dar si acele nimicuri daca nu le cumunici totul se duce de ripa like

  4. Ana spune:

    probabil că prezentul nu a fost foarte convingător de a permis trecutului să intervină. comunicarea – da, în timp devine cea mai importantă componentă a unei relații…

  5. E chestie viscerala mon cher. Se leaga de nesigurante interioare (cat de barbat sunt eu ca si barbat) si exterioare (cat de femeie imi este ea mie femeie) plus de alte chestii empirice gen telegenie…

  6. Helen spune:

    1. Si femeile sunt la fel🙂 e doar o chestiune legata de circumstantele care au creat convingerea din creier
    2 comunicarea – este doar scuza de la suprafata. Neincrederea in sine , de ambele parti este motivul mai mult decat evident in acest caz…in rest, pot fi sute…din pacate.
    3 Din fericire la un momendat „cresti” si intrebi cand ai de intrebat si raspunzi inainte chiar de a-ti adresata intrebarea🙂 atat.

  7. seaweed spune:

    Ai avut şi ocazia să ţi se povestească depre foste relaţii. Eu una stiu cum e când spui. Care e reacţia şi viitorul relaţiei. Reacţia aceeaşi, viitorul…acelaşi. Întotdeauna m-am simţit de o prostie rară, însă întotdeauna m-am simţit datoare să asigur partenerul ca trecutul…a trecut; ca viaţa celor ce se duc in nefiinţă. Reacţia e aceeaşi. O stiu tocmai din prea multa comunicare; atât din partea mea cât şi a partenerului. Si culmea reactia apare odata cu alte…speranţe, dorinţe, nemulţumiri, pe care el, speră ca noi să fim măcar în sensul acesta naive şi să nu observăm.
    Concluzia mea e ca daca barbatul vrea să plece pleacă şi de lângă cea deflorată de propriul insrtument, cu alte motive.

  8. Ai reusit sa reflectezi scurt dar cuprinzator ceea ce ar gandi cei care n-au o relatie sanatoasa cu comunicarea fara sa cazi in capcana tertipurilor articolelor de acest gen.
    Felicitarile mele !

  9. Este trist felul în care vedem lucrurile uneori, felul în care ne lăsăm acaparaţi de îndoieli şi ne trezim întrebându-ne în van despre trecutul celuilalt.. Însă adevărul (meu, căci fiecare are propriul adevăr), este că poţi iubi pur abia atunci când deţii toate răspunsurile.

  10. Diana spune:

    Cartea am citit-o,acum descoper blogul.. articolul asta,are ….o abordare interesanta ,e bine de stiut cum pot reactiona oamenii in anumite situatii..

Scrie un comentariu

