Jurnalul unui infidel. De la ea pentru el.

naughty sex

Aceste randuri sunt scrise de o foarte buna prietena, dupa….    

“Vocea lui la telefon era mai sexi decât îmi aminteam. Mă trezise dintr-un somn adânc și fierbinte și acum, tot ce făceam în timp ce vorbeam cu el, era să mă mângâi și să mă alint cu vocea de somnoroasă ce o aveam. Chiar dacă de această dată nu era el personajul principal din visul meu, îl visasem de câteva ori, în cele mai senzuale ipostaze. Tocmai când îmi aminteam de ultimul vis ce l-am avut cu el, îmi spune ce mi-aș fi dorit să aud de multe ori: ”sunt în orașul tău, crezi ca ne putem vedea?”. Mi-am simțit pielea arzând de dorință, m-am simtit toata arzand de dorinta. “Daca ne putem vedea?? Am asteptat  multa vreme acest moment, m-am gandit de multe ori cum va fi..”

M-am îmbrăcat foarte simplu, dorința și gândurile obraznice se puteau vedea în ochii mei și atitudinea nu avea nevoie de niciun cuvânt. Iși va da seama imediat, chiar dacă știa deja, doar era unul dintre cei mai frumoși și inteligenti bărbați cu care urma să am parte de cel puțin o noapte de plăceri fizice intense și nu aveam nicio îndoială că ar putea fi altfel.

Eram așezată la o masuta mica si rotunda,  într-o cafenea, cu un pahar de martini în față, când l-am zărit intrând. Toată atitudinea mea de femeie fatală s-a dus dracului în secunda aia. Mi-am simțit corpul fulgerat de o senzație intensă, o emoție puternica s-a strecurat între picioarele mele. Știam cum arată, nu era o noutate pentru mine și totuși . . . realitatea era infinit mai bună decât niște poze.

Mi-a fost foarte greu să fiu atentă la conversația ce-o aveam. Îl vedeam între așternuturile mele de pat. Și eram mai mult decât sigură că se incadra perfect în camera mea, în patul meu, pe pielea mea, înăuntrul meu. Simteam asta cu totul.

Ajunși la mine, am desfăcut o sticlă de șampanie, deși mintea mea ștergea etapele astea și simțea deja mirosul lui, atingerile lui pe pielea mea, toate senzațiile acelea care-ti furnica simturile. You naughty mind, shut up!. Am aprins niște lumânări și am pus o muzică ambientală. Am plecat la duș, mai mult ca să-l las să se facă comod.

Speram să-l găsesc gol, între cearșafuri și nu sperasem degeaba. Am băut încă o gură de șampanie, timp în care am lăsat prosopul să cadă, ochii mei nedezlipindu-se de ai lui. Simpla lui prezență mă excita, mă provoca, mă făcea să devin sălbatică. Îmi doream de mult timp să-l simt și vroiam să mă las purtată de val.

M-am năpustit asupra lui, asemenei unei femei ce nu și-a simțit bărbatul de ceva timp. Ii căutam buzele și limba, vroiam să le acaparez. Mă frecam de el, udă de dorință aprinsă, gâfâiam de excitare și vroiam să-l simt în mine. Da, știu că în astfel de momente sunt nerăbdătoare, nu am stăpânire de sine și nu mă pot abține, dar e mai incitant și mai bine atunci când amâni puțin momentul, totul devine mai intens. Îi șopteam dorința mea și primeam mângâieri și atingeri ce mă excitau teribil. Degetele lui se obișnuiau cu deschizătura mea udă și fierbinte, gata să-l primească. Gemeam de plăcere și era abia începutul….

Baby, te vreau . . . în mine!

Nu părea să-i pese de ce vroiam eu și probabil, gândind la rece, la fel aș fi făcut și eu, doar că, în momentele acelea  nu puteam gândi. Eram complet deconectată de tot și mă lăsam pradă atingerilor lui. Se juca cu clitorisul meu și-mi provoca spasme. Îi plăcea să mă chinuie așa și-mi vroia orgasmul. Când i-am simțit limba pe căldura pielii mele, m-am cutremurat. Nu prea mă omor eu după sexul oral și sunt puțini bărbați care îmi provocau orgasme astfel. El știa foarte bine ce face, unde și cum să mă atingă. Nu-mi venea să cred ce bun e! Aveam impresia că făcuse asta de nenumărate ori și nu era nimic nou. Mă lingea, îmi sugea clitorisul și degetele și le mișca în interiorul meu, făcându-mă să gem de plăcere nebună, să mă mișc, să-l vreau mai mult, mai aprins, mai cu poftă, mai intens. Țipam ca din gură de șarpe când m-a adus pe culmile plăcerii cu buzele alea atotștiutoare. L-am tras peste mine ca să-i simt buzele și îi sugeam limba.  Imi plăcea și îl vroiam cu disperare.

Ne-am răsucit ca să ajung deasupra lui și nu mă puteam sătura de gura lui. Mă frecam de corpul lui fierbinte și ne împleteam limbile cu ardoare. Începusem să mă joc cu sexul  lui și mă lăsam pe el ușor și încet, să-i simt doar capul. Mă chinuiam pe mine, îl chinuiam și pe el, dar îmi plăcea enorm. Nu-mi dezlipeam buzele de ale lui și continuam să fac aceleași mișcări încete ca să ne simțim cât mai bine, mai complet. N-am rezistat foarte mult, ne-am dezlipit buzele și mi-am dat drumul alunecând pe el, până la capăt. Mă mișcam încetișor, nedezlipindu-mi ochii de el. “Esti o curva. Asta esti acum. Esti curva mea”, imi spunea privindu-ma. Felul in care ma privea, mă excita și mai mult, mă făcea să mă mișc mai repede, mai intens, mai sălbatic. Mâinile lui aveau grijă ca sânii mei să fie dezmierdați. Ne șopteam cuvinte vulgare care ne făceau să ne intensificăm simțurile și ne lăsam pradă plăcerii.

Curgeam în șiroaie peste el, când mi-am simțit orgasmul. Urlam de plăcere și mă mișcam repede, să-l simt cât mai bine și mai intens și i-am luat cu asalt buzele. Iubeam contactul cu gura lui pricepută.

Aș fi rămas deasupra lui, frecându-mă de el la nesfârșit, dar îl vroiam la fel de pierdut  cum eram eu. M-am ridicat încet și am început să mă las în jos, mângâindu-l. I-am simțit capul catifelat și tare pe buzele mele și m-am înfiorat de plăcere. Sfârcurile mi se întăriseră din nou și limba mea se plimba pe el de la cap până la rădăcină. I-o sugeam încet, ușor la început, mă jucam cu limba pe ea și știam să mă uit la el, să-mi vadă strălucirea din ochi. Îmi plăcea să i-o sug în timp ce o frecam cu mâna. O luam toată în gură, pentru ca apoi să mă joc doar cu capul. Am continuat să i-o sug cu mișcări mai rapide, dorindu-i orgasmul în gura mea. Am simtit ca primul jet ma ineaca. Ca ma sufoc. Dar nu mă puteam opri tocmai acum. O sugeam încet ca să-i simt trăirile și i-o simțeam pulsând între buzele mele. L-am stors și de ultima picătură, după care m-am ridicat încet, peste el, căutându-i limba.

Ne-am unit din nou buzele și am zâmbit satisfăcută. Era doar începutul a ceea ce avea sa fie. Chiar daca stiam ca a doua zi avea sa plece…”

D.

14 thoughts on “Jurnalul unui infidel. De la ea pentru el.

  1. La Petite Fille de la Mer spune:

    Tocmai, niciun cuvant nu poate descrie, inlocui, senzatiile, cand faci dragoste, nu sex .

  2. Discutam cu o prietena foarte tanara, proaspat casatorita, si mi-a spus ca nu poate avea o relatie normala cu sotul ei pentru ca cineva, in trecut, inainte de casatorie, i-a oferit o singura data o partida de amor care ii ajunge pentru urmatorii ani. O sa o trimit sa iti viziteze blogul, poate o inspiri si … cine stie poate se descatuseaza .
    Excitanta maxim povestirea ta…

  3. Wow!!! Asa da ! Respect pt „prietena” ta.🙂,
    FEMEIA…. ( nu toate🙂 sa nu faceti confuzie ),atunci cand „doreste ” un barbat, uita de tot si toate, e Ea, fara pudoare, , fara prejudecata, curata si murdara in acelasi timp.
    🙂 Nebunia si ::( Regretul …. Ei , este ca El… NICIODATA. nu o v-a privi asa cum isi doreste Ea defapt……iar restul… sunt iluzii.

Scrie un comentariu

