Coperta pentru povestile mele.

Jurnalul-unui-infidel

Dragii mei,

Pe cei mai multi dintre voi nu va cunosc si probabil n-o sa va cunosc vreodata. Cei mai multi dintre voi nu ma cunosc si probabil nu ma vor cunoaste niciodata. Sunt doar un tip care scrie cateva randuri, iar voi sunteti niste oameni care printr-un click, v-ati asigurat intaietatea in a citi randurile mele. Blogul a implinit patru luni, iar pagina de FB, va implini in curand trei luni. Luni in care eu am scris, unii dintre voi au citit, iar o particica dintre cei care au citit au apreciat randurile mele. Despre ceilalti, nu stiu ce sa spun… pentru ca nu mi-au spus niciodata ce cred. In ultima perioada, numarul celor care m-au sfatuit sa scriu o carte, a crescut. Am depasit faza in care cei apropiati mie, cei care stiau o mare parte din povestile mele, dar care, atunci cand le-au vazut asezate pe hartie, m-au sfatuit sa scriu o carte. Si ma refer la persoane a caror capacitate intelectuala trece dincolo de subiectivismul unei relatii de prietenie. Am ajuns la varsta la care pot lua o decizie responsabila, o decizie cu influente emotionale reduse, o decizie pe care nimeni nu are dreptul s-o catalogheze ca fiind un capriciu. Nu sunt ipocrit, nu sunt arogant, nu gandesc mercantil. Poate ca vorbele celor din jur, incurajarile lor, mi-au gadilat ego-ul, dar nu m-au facut sa ies din sfera rationalului. Nu sunt un scriitor. N-am aceasta pretentie de la mine. Cineva mi-a spus ca sunt un scriitor mediocru. M-a bucurat aprecierea si m-a flatat. Sunt un tip care scrie mediocru. Dar nu sunt un scriitor. Sunt doar un barbat care-si scrie propriile povesti. Povestile unor relatii interumane. Povesti care s-au transformat in experiente de viata, povesti care m-au facut sa fiu fericit, sa fiu trist, sa iubesc, sa urasc, sa nu-mi pese, sa plang, sa rad, sa visez. Sunt povestile, e viata, sunt trairile, sunt emotiile, sunt gandurile mele. Deciziile pe care le-am luat atunci m-au influentat, mi-au schimbat viata, m-au facut sa devin ceea ce sunt si sa gandesc asa cum o fac acum. Multi dintre voi, sunt convins, se regasesc in povestile mele. Oameni care au trait ceea ce am trait eu, care au simtit ceea ce am simtit eu. Care au fost tristi sau fericiti in acelasi timp cu mine, fara sa stie de existenta mea.

Am hotarat sa scriu o carte. O carte care se va numi, evident, “Jurnalul unui infidel”. O carte care va contine o parte dintre povestile de pe blog, alte povesti pe care le-am scris deja, dar nu le voi posta niciodata in virtual si povesti pe care le voi scrie. Nu stiu inca daca va fi o carte publicata in format digital sau fizic. Nu stiu daca va fi o carte care va fi citita si de altcineva in afara de prietenii mei. Nu stiu daca va fi cineva care sa dea cativa lei pentru povestile unui necunoscut. Dar stiu ca am nevoie sa fac asta. Simt ca trebuie sa fac asta. Pentru mine.

Daca va exista o singura persoana, care va citi o poveste, iar acea poveste o va ajuta sa ia decizia corecta intr-o anumita situatie, eu voi fi multumit. Celor care vor dori sa judece sau sa interpreteze decizia mea, le spun ca pentru fiecare lucru in viata exista cel putin doua alegeri. Alegerea mea este sa scriu, alegerea voastra este sa cititi sau nu. O ecuatie simpla. Celor care cred ca nu este cea mai proasta dintre ideile mele, le multumesc pentru suport. Sper sa duc la bun sfarsit aceasta idee.

Va multumesc pentru ca m-ati citit.

P.S. Astept idei pentru coperta🙂

13 thoughts on “Coperta pentru povestile mele.

  1. felicitari pentru decizie! personal cred ca este o decizie curajoasa si ca vei avea succes dar si va trebui sa te pregatesti mentalmente si sufleteste pentru ce va veni dupa. In privinta copertii cred ca sunt de accord cu Losty . 2 trupuri sugestive si doar partial descoperite. Ceva de bun gust,erotic si senzual. Vad ca pe blog te semnezi ca si trandafirul rosu…poate undeva si cumva poti sa bagi acest detaliu🙂

  2. Ma bucura enorm decizia ta. Sper sa o vedem cat mai curand iesind de sub lumina tiparelor. Cat despre coperta, nu sunt in masura sa iti sugerez ceva, dar sunt convinsa ca sunt destui care sa iti dea idei, iar tu vei alege dintre multitudinea de sugestii ceea ce ti se va potrivi. Voi astepta cu nerabdarea caracteristica …

  3. liliana spune:

    ma bucur ca ai facut public faptul ca scrii de ceva vreme la o carte , in mod sigur vom citi cartea , te vom judeca fiecare in felul nostru , vom invata din experientele tale ….o sa fie bine…te asigur

  4. mariana spune:

    Cu siguranta voi citi cartea ta ,de fapt mi-ar place sa fie o carte normala nu electronica ,e mult mai placut sa poti tine si simti intre degete decat sa te uiti pe ecran ,iubesc cartile ,citesc foarte mult ,as vrea sa intru in posesia cartii ,am citit si citesc ceea ce postezi ,dar cartea cred ca va fi ceva foarte interesant si multe am putea invata multi dintre noi,Esti minunat ,multa bafta si astept cu nerabdare sa intru in posesia cartii !

  5. Buna decizie, aici sunt o multime de povesti superbe care merita sa fie expuse nu doar virtual ci si fizic. Sper sa ai succes in a termina cu bine cartea si de a o publica si sper totdodata ca ne vei anunta cand este gata. Eu, cu siguranta o voi citi😡

Scrie un comentariu

