Jurnalul unui infidel. Sexul si masinile japoneze.

sex in car

Am cunoscut-o la o petrecere. Era iarna. O stiam din vedere, o mai vazusem de vreo doua ori, dar niciodata nu era singura. Si nici eu. De aceasta data, amandoi eram fara partener. M-am bucurat. Ii surprinsesem privirea si mi-o sustinuse. A inteles ca o plac, a inteles ca o vreau. Bruneta, inalta, slabuta, sani mari, o fata acceptabila, un zambet frumos si o privire perversa.  Nu era ceea ce as defini drept o femeie frumoasa. Era in schimb, incitant de sexoasa si… constienta de asta, facea tot ceea ce putea mai bine ca sa-si puna in valoare aceasta „calitate”. Genul de femeie careia ii place sexul si nu se sfieste sa arate acest lucru.

Dupa ce a baut vreo doua pahare de martini, s-a dezlantuit. A inceput sa danseze. Se misca bine, atragea priviri, starnea dorinte. Am inceput sa dansam impreuna, iar chimia si-a intrat in rol. Isi lipise trupul de al meu, se unduia intr-un mod enervant de lasciv si ma privea din cand in cand in ochi. Ma excitase. Erectia mea devenise noul nostru partener de dans. Iar sanii ei, acoperiti de o rochie neagra mulata, se lasau striviti de pieptul meu. Sfarcurile devenisera obraznice si ma intepau incercand parca sa-mi aduca aminte ca sunt acolo. Si ca vor sa fie atinse, gustate, strivite de buze.

I-as fi tras-o acolo. In mijlocul petreceri, pe masa, pe canapea, pe jos, afara in zapada…oriunde. Ii placea sa se joace cu mine. Imi simtise dorinta si-mi testa limitele. A inceput o suita de blues-uri pe care le-am dansat. Isi lipise buzele de ureche mea, dorind parca sa-mi spuna ceva. Dar nu-mi spunea nimic. Imi respira incet, umed, senzual in ureche. Ma electrocuta. Singurul gand pe care il aveam este ca trebuie sa o fut. Devenise o prioritate. Nimic altceva nu mai conta atunci. Am intrebat-o incet daca, atunci cand plecam, doreste sa o conduc acasa. Unul dintre beneficiile faptului ca nu consum alcool decat extrem de rar, este faptul ca pot duce femeile acasa cu masina. „Mi-ar placea„, mi-a raspuns bruneta uitandu-se la mine. Ne-am privit pret de vreo 5 secunde. Apoi amandoi am izbucnit in ras. Privirile noastre stabilisera ceea ce cuvintele inca nu rostisera. Vom face sex. In acea seara.

Dupa 30 de minute am plecat. Impreuna. Am stat putin in masina, asteptand sa se incalzeasca. Am apucat-o de cap si am sarutat-o patimas. Mi-a raspuns la fel. Ne-am imbratisat violent, ne-am amestescat mainile, ne cautam trupurile. Simteam ca fac implozie. Am tras scaunul brutal in spate, m-a eliberat si a inceput sa mi-o suga. Imi venea sa rup schimbatorul de viteze. Singurul lucru care m-a ajutat sa nu explodez spasmodic si rapid in gura sexoasei brunete, a fost ca ma gandeam la masinile americane. Mari si cu schimbator la volan. Ma gandeam cat de practice pot fi pentru sex. Eu in schimb, ma lasam absorbit de gura unei brunete, intr-o masina japoneza, care nu lasase suficient spatiu pentru astfel  de activitati. Constructorul japonez nu se gandise la asta. Ii uram in gand pe japonezi si lipsa lor de viziune si imaginatie sexuala.  Afara incepuse sa ninga usor, iar eu, in fata casei prietenilor mei, intr-o masina japoneza careia i se aburisera geamurile, ejaculam zgomotos in gura calda si primitoare a unei femei cu care dansasem foarte bine.

Am condus-o acasa, iar a doua seara ne-am vazut la mine. Aproape un an, feriti, ascunsi de ochii tuturor, am continuat sa ne vedem si sa facem cam toate lucrurile care se pot intampla intre un barbat si o femeie. Pana cand conjuctura ne-a fortat sa ne oprim.

Acum nu mai sunt suparat pe japonezi. Am descoperit ulterior pozitiile in care te poti bucura din plin de spatiul oferit de o masina japoneza. Totul este ca femeia sa aiba un pic de mobilitate, iar eu sa incerc sa n-o privesc tot timpul.

18 thoughts on “Jurnalul unui infidel. Sexul si masinile japoneze.

    • kamykamy2013 spune:

      Am ajuns la o concluzie: nu ma pricep la masini, nu stiu prea multe despre cai, cai putere -bineinteles, iar ca si sofer… sunt catastrofa. Asa ca renunt…

  1. kamykamy2013 spune:

    Nu sunt free😉 Asa ca pentru mine imi doresc o seara misto, pentru tine ceea ce iti doresti … oare ce doresti cu adevarat in seara asta? Sunt curioasa🙂 oare se moare din asta? Ca leac nu am🙂 Somnic dulce

  2. kamykamy2013 spune:

    Tot mai des imi spun ,, nu are rost, nu stiu jocul acesta, ma opresc iar cand o sa inteleg regulile ma voi alatura,, pana atunci… toate bune.

Scrie un comentariu

