Jurnalul unui infidel. N-am timp sa-mi fie sila.

Ipocrizie

Dupa postarea de aseara, „Contabila si parcarea cu spatele”, am primit cateva mesaje pe pagina de Fb, de la niste domnite foarte ofensate, care m-au etichetat in diverse moduri. Am selectat cateva exemple, care mi s-au parut cele mai elocvente: „esti un mizerabil”, „scursura umana”, „frustrat plin de complexe”, „impotent”, „de o uratenie fara margini”, „bine ca nu sunt toti barbatii ca tine”, „esti cel mai prost dintre barbati”.

N-am primit nici macar un singur mesaj de la vreun barbat. Ceea ce m-a uimit de-a dreptul, este faptul ca, aceleasi doamne, cu cateva zile inainte, dupa diversele postari legate de dragoste, emotii, relatii, iubire, mi-au trimis cele mai frumoase si calde mesaje. In care imi spuneau cat de fascinate sunt, cat de frumos si sensibil sunt eu, ce suflet alb am, cum si-ar dori ele sa cunoasca omul din spatele monitorului, cat de romantic ar fi sa petrecem clipe in fata unui semineu si tot felul de astfel de cuvinte.

N-am raspuns in privat niciunui mesaj, pentru ca nu doream sa intru intr-un circuit interminabil de mesaje, in care sa ma justific in vreun fel pentru postarile mele. O fac acum…pentru toate cele care mi-au trimis astfel de mesaje, precum si pentru cele care ar fi avut de gand s-o faca.

In primul rand, postarea de aseara nu se diferentiaza in niciun fel de unele dintre postarile mele anterioare. Pe care, probabil nu le-au vazut distinsele mesagerite. Greseala mea, a fost ca atunci cand mi-am creat aceasta pagina, mi-am incarcat toate postarile de pe blog, in aceeasi zi. Celor care nu au vazut asta, le recomand sa le descopere, in josul acestei pagini de FB sau direct pe blog: https://povestiverzi.wordpress.com/

In al doilea rand, aceasta pagina se numeste „Jurnalul unui infidel”. Nu se numeste jurnalul unui bucatar, al unui electrician, al unui culegator de pere sau al unuia casatorit de mic. Este jurnalul unui barbat, care a fost preocupat, care a vrut sa afle , care a explorat universul feminin. Stiu ca pare greu de crezut, dar acest barbat a facut, face si va face (atata timp cat ii va permite componenta fizica) sex. Cu un anumit numar de femei. Mic sau mare, depinde la ce si la cine ne raportam. Si care, la fel de greu de crezut, a avut, a trait, a simtit diverse emotii. A iubit, a suferit, a plans, a fost fericit, a fost dezamagit. La fel ca fiecare dintre voi. Un barbat care nu si-a asteptat iubirea, ci a cautat-o. Iar in cautarea ei, a avut multe opriri. Un barbat care a incercat sa faca de fiecare data ceea ce a simtit, care nu si-a irosit anii in relatii de compromis sau de fatada, care nu s-a lasat sufocat de normele, principiile, cutumele, etica, judecatile lumii in care traieste, atat timp cat acestea nu erau in concordanta cu ceea ce simtea el.

Ceea ce vreau sa le transmit acestor neprihanite, acestor fecioare, acestor dudui invelite intr-o moralitate in care nu ma regasesc, este ca, am cunoscut femei ca ele. Femei care pozau in sfinte, in neatinse, in imaculate si care ajungeau sa faca sex cu mine si cu altii, de parca isi traiau ultima zi din viata. Daca scriu „fut” in loc de „dragoste” va oripliati, va lezeaza bunul simt, va zgarie urechile obisnuite cu romantism. Daca spun „limbi” in loc de „cunilingus”, imi trimiteti mesaje, ma etichetati, incercati sa ma convingeti de puritatea voastra si de uratenia mea morala.

Sunteti niste ipocrite. Priviti-va in oglinda si intrebati-va de cate ori v-ati dorit sa va futeti. Nebun, pasional, abandonate. De cate ori v-ati rusinat de gandurile voastre? De cate ori, in timp ce erati cu cel care va aducea prajituri si floricele, gandul vostru era indreptat catre un alt barbat?

Iar daca sunteti asa de revoltate de mine, de povestile mele, de limbajul meu, de ce niciuna dintre voi, nici macar una nu a dat „unlike” acestei pagini?  Sau de ce nu va creati o pagina proprie, in care sa povestiti cum a fost prima data cand ati facut dragoste in fundulet sau cand un barbat v-a atins cu limbuta pasarica?  Raspundeti-va singure la asta.

Imi vorbiti de sensibilitate si romantism? Poate ca sunt mai sensibil si mai romantic decat toti sensibilii pe care i-ati cunoscut voi. Faptul ca imi plac femeile, imi place sa fac sex, faptul ca mi-a dat D-zeu, ochi verzi si ceva in cap (asa cum imi spunea o d-ra dimineata), faptul ca dintotdeauna am avut o oarecare usurinta in a socializa, toate acestea… nu ma fac insensibil. Sinceritatea nu ma face insensibil. Lipsa de ipocrizie nu ma face insensibil. Dimpotriva.

Iar mesajele voastre, etichetele voastre, sentintele voastre, nu ma vor face sa fiu altfel. Voi scrie intotdeauna, despre ceea ce simt, exact asa cum simt s-o fac. Sunt  un povestitor mediocru. Dar ipocrizia voastra fara margini, ma face sa-mi doresc sa-mi depasesc conditia.

Si-mi doresc sa n-am timp sa-mi fie sila de ipocrizie.

17 thoughts on “Jurnalul unui infidel. N-am timp sa-mi fie sila.

  1. Super! Subscriu. Nah, poate asa le-ai inchis gura, si-o merita.
    Eu nu suport expresia „a face dragoste”, am recunoscut si o voi face intotdeauna ca imi place sa ma fut. Asta e adevarul. Ar trebui sa-mi fie rusine?!

  2. aghiculesei ecaterina. spune:

    Foarte bine domnule infidel, imi placi f mult, si ai mare dreptate, dar eu nu subscriu acestui limbaj, ca nu vorbesc asa….si mult mai frumos suna a face dragoste..nu?
    Si pentru viitor, cui nu i place sa schimbe pagina si sa se mute..nu le tine nimeni cu forta…

    • cornel spune:

      Fiecare scrie asa cum simte.Fiecare are dreptul la o parere.
      Oamenii isi traiesc viata dupa bunul plac.Exista un absolut?Nu.Frumusetea e absoluta?Cum trebuie sa-ti traiesti viata?Monoganie, sau poligamie?…
      Fiecare traieste asa cum crede ca-l face fericit.Important este ca fericirea ta sa nu se rasfringa spre nefericirea altora.In rest alte discutii murdare despre ce este unul sau altul, de ce este unul mai frustrat ca altul, sunt nimicuri.
      Katy draga, ‘a face dragoste ‘este mai frumos, e sublim, da, dar nu-l putem inlocui cu ‘a face sex’.Diferenta nu este de exprimare ci de traire.Dar si aici fiecare simte in felul sau.Eu asa o simt si percep.
      Drept la opinie avem toti,de aceea daca ne place ca cineva sa scrie laudativ, trebuie sa-i acceptam si pe cei ce ne critica.Diferenta este doar de limbaj, acesta trebuie sa fie decent, in masura in care scrierea de pe blog nu jigneste pe nimeni, sau nu atenteaza spre cineva.
      Dragule ‘infidel’,nu esti singurul, dar putini o recunosc.Tu trebuie sa tii cont de un singur lucru si anume ca iubirile reprezinta investitie de SUFLET.Nu se vede, nu se palpeaza ci se simte.Daca tu faci ca cineva sa investeasca in sufletul tau in asa zisele ‘iubiri mediocre’ gresesti foarte mult.Iubirile iti aduc deopotriva si fericire, dar si suferinta.Poate ca tie nu, e un mod de viata, insa acelei sau acelor persoane ce investesc in SUFLETUL tau, le vei provoca o mare suferinta.Si asta nu poate fi iertata pt ca este premeditata.Una e sa te culci cu cineva si sa-i spui cinstit ca este o aventura si alta e sa-i faci declaratii sofisticate si urmatoarea zi sa nu o mai recunosti.Dar daca nimeni nu investeste nimic, numestele cum vrei, insa ele nu sunt ‘iubiri mediocre’ ci simplu sex ,o fi curat, murdar, pervers…etc, dar tot doar sex e sau o descarcare fizica si poate(psihica desi nu asa am simtit-o eu).

    • cornel spune:

      Fiecare scrie asa cum simte.Fiecare are dreptul la o parere.
      Oamenii isi traiesc viata dupa bunul plac.Exista un absolut?Nu.Frumusetea e absoluta?Cum trebuie sa-ti traiesti viata?Monoganie, sau poligamie?…
      Fiecare traieste asa cum crede ca-l face fericit.Important este ca fericirea ta sa nu se rasfringa spre nefericirea altora.In rest alte discutii murdare despre ce este unul sau altul, de ce este unul mai frustrat ca altul, sunt nimicuri.
      Katy draga, ‘a face dragoste ‘este mai frumos, e sublim, da, dar nu-l putem inlocui cu ‘a face sex’.Diferenta nu este de exprimare ci de traire.Dar si aici fiecare simte in felul sau.Eu asa o simt si percep.
      Drept la opinie avem toti,de aceea daca ne place ca cineva sa scrie laudativ, trebuie sa-i acceptam si pe cei ce ne critica.Diferenta este doar de limbaj, acesta trebuie sa fie decent, in masura in care scrierea de pe blog nu jigneste pe nimeni, sau nu atenteaza spre cineva.
      Dragule ‘infidel’,nu esti singurul, dar putini o recunosc.Tu trebuie sa tii cont de un singur lucru si anume ca iubirile reprezinta investitie de SUFLET.Nu se vede, nu se palpeaza ci se simte.Daca tu faci ca cineva sa investeasca in sufletul tau in asa zisele ‘iubiri mediocre’ gresesti foarte mult.Iubirile iti aduc deopotriva si fericire, dar si suferinta.Poate ca tie nu, e un mod de viata, insa acelei sau acelor persoane ce investesc in SUFLETUL tau, le vei provoca o mare suferinta.Si asta nu poate fi iertata pt ca este premeditata.Una e sa te culci cu cineva si sa-i spui cinstit ca este o aventura si alta e sa-i faci declaratii sofisticate si urmatoarea zi sa nu o mai recunosti.Dar daca nimeni nu investeste nimic, numestele cum vrei, insa ele nu sunt ‘iubiri mediocre’ ci simplu sex ,o fi curat, murdar, pervers…etc, dar tot doar sex e sau o descarcare fizica si poate(psihica desi nu asa am simtit-o eu).

  3. IKA spune:

    IINFIDELULE NU-TI FACE GRIJI ELE SUNT FRUSTRATE CA NU LA-AI CHEMAT LA TINE….PANA LA URMA TOTI NE SEXAM SI NU FACEM DRAGOSTE,DRAGOSTEA EXISTA DOAR IN FILME SI NICI ACOLO…DA-I INAINTE CU TUPEU!

  4. Natalia spune:

    Randurile tale imi par realiste si am citit cam toate postarile din jurnal; e impresia de realism, nu ma surprinde nimic in ceea ce citesc aici.E adevarat ca le percep ca pe niste povesti fabricate, nu cred in veridicitatea lor, dar nu asta e important, nu ma intereseaza adevarul sau falsul, realul sau imaginarul, pentru ca tocmai amestecul acesta da ritm si contur serialelor din scenariul tau.Mie imi place stilul tau, felul tau de a gandi, care reflecta.. fidel🙂 mentalitatea unui barbat al zilelor noastre.O viziune erotica interesanta, un stil expresiv bine articulat; (as fi preferat poate mai mult exercitiu de imaginatie cu detalii inedite).`Infidelitatea` anuntata sau `promisa` din titlul site- ului, e un cuvant strategic ales, care `vinde`, atrage,..sau e ceea ce m-a atras pe mine…sa patrund in mintea unui infidel.Nu ca as fi suferit din cauza infidelitatii, dar e interesant mecanismul de gandire si simtire a unui barbat care spune despre sine ca` nu si-a asteptat iubirea, ci a cautat-o.`

    • trandafirulrosu37 spune:

      Iti multumesc pentru apreciere, frumoase cuvinte. Sper sa intelegi tot ceea ce cauti sa intelegi…

  5. paula spune:

    touchee !! imi plac postarile tale (so far). aseara te-am descoperit si azi te-am citit in drum spre servici..
    voi continua aprofundarea..scrierilor tale..
    spor la scris si la femei😉

  6. ha ha ha….foarte tare raspunsul pe care l-ai dat ” duduitelor „…. imi place cum gandesti si te rog sa nu te schimbi niciodata, a ramane autentic e cel mai fain lucru , te citesc cu mare placere , love you :))

Scrie un comentariu

