Jurnalul unui infidel – Sa iubesti de doua ori… aceeasi femeie

sunset kiss

Aveam aproape 19 ani. In iulie 1991. Vara, cald, soare. Bronzat, slabut, ochi verzi. Incepusem sa invat sa vorbesc cu o fata. Imi incepusem viata sexuala cu trei ani in urma. Aveam incredere in mine. Mi se parea extrem de usor sa reusesc sa fac sex. Anturajul potrivit, vorbele potrivite, gramul de linguseala, prajitura, sticla de vin, sarutul pe neasteptate..si gata. Zambeam frumos, vorbeam frumos si imi umpleam jurnalul. Am avut jurnal. Cu femeile cu care ma culcasem, cu cele cu care eram in ‘’discutii’’ avansate si cu cele cu care mi-as fi dorit sa ma culc. Era de fapt un registru. Un jurnal al unui pusti, facut contabiliceste. Sunt fecioara, atent  la detalii, perfectionist, planificat. L-am tinut aproape 5 ani si l-am umplut de povesti.

Am plecat sa facem baie in IOR. O gasca de vreo 15 adolescenti, avizi de distractie, sex si bautura. Am ajuns pe insula unde ne instalam de obicei, pentru ca ni se parea ca apa este mai curata. Nu eram singuri. Erau multi..asta era Marea Neagra, a noastra, a pustanilor liberi, veseli si fara bani!

Atunci am vazut-o pe ea. Iesea din apa, isi dadea capul pe spate si isi scutura parul. Un par lung, frumos, galben-auriu. A avut asupra mea un efect de wow! M-am indreptat spre ea, am vrut sa- ofer prosopul meu, spunandu-i ca femeile frumoase sunt mai predispuse la raceala decat restul si ca trebuie sa stearga repede. Mi-a zambit si m-a refuzat elegant. Dumnezeule! Ce zambet! Eram topit! Era prima data in intreaga mea cariera de Don Juan de ocazie, cand imi doream atat de tare o fata. Evident ca a inceput o joaca de-a flirtul, am inceput sa povestim, sa inotam impreuna, am pupat-o pe obraz. Am petrecut vreo 6 ore impreuna, pe lac in acea dupa-amiaza. I-am spus unde locuiesc si am invitat-o seara la bloc, unde ne adunam multi, cu chitari, distractie, bautura. Mi-a promis ca incearca sa vina. Eram disperat. M-am pregatit pentru seara aia mai abitir decat o diva pentru Oscar, m-am spalat de 5 ori cred, mi-am dat cu cel mai bun parfum al tatalui meu, mi-am uns parul cu briantina. Eram ca un gigolo de doi bani, cu un inceput de priapism. Si a venit. Am stat pana la 4 dimineata, apoi am condus-o acasa si ne-am sarutat. Nu stiu daca a fost cel mai frumos sarut din viata mea, dar a fost unul dintre putinele de care-mi aduc aminte.

Apoi am inceput o poveste. Povestea a doi tineri, frumosi si rebeli, care nu stiau ce li se intampla. Ne potriveam. Eu un brunetel zambitor cu ochi mari, ea o blonduta frumoasa foc, cu zambet angelic. Dupa o saptamana am facut sex. Dupa o alta saptamana, m-a invatat sa fumez. BT, prima tigara. I-am cunoscut parintii. Mama ei m-a placut foarte mult. Avea o gogoserie, al carei client VIP devenisem. A fost un vis.

Pana la inceputul lunii octombrie. Cand ea trebuia sa-si viziteze bunica. Undeva la Sibiu. M-a intrebat daca merg. Era vorba de trei zile. La naiba! Era tovarasa mea (asa ii spuneam atunci), cum naiba sa nu merg? Imi placea sa fiu cu ea oriunde. A luat biletele de tren. Abia asteptam. Doar ca..parintii mei, care isi facusera o casuta la tara, m-au anuntat ca pleaca , in aceeasi perioada. Iar eu, pentru ca eram doar un pusti fara minte, inconjurat de prieteni de distractie, m-am lasat influentat de ceea ce mi-au spus prietenii, de bairamele, de femeile noi pe care le-am putea cunoaste, de nebuniile pe care le-am putea face in apartamentul parintilor mei. Si am cedat ispitei. Am anuntat-o ca nu mai merg, ca ma voi plictisi acolo, ca raman cu prietenii acasa si o astept cu drag. A inceput sa planga. Au fost primele lacrimi din viata mea de care mi-a pasat. Dar n-au reusit sa-mi schimbe decizia. Ea a plecat, eu am ramas. E adevarat, aproape ca am aruncat blocul in aer. Am facut ceea ce astazi se numeste clubbing, intr-un apartament. Haos. Nebunie. Totul mirosea a sex si bautura. Dar a trecut. Si ea s-a intors. Am sunat-o. De pe telefonul meu cu disc. De zeci de ori.  A vorbit o singura data cu mine si mi-a spus ca nu mai vrea sa ma vada. Am trecut pe la gogoserie, am vorbit cu mama ei. Degeaba. Se terminase tot. Pierdusem o femeie pentru o prostie. Pentru ca luasem o decizie proasta, facusem o alegere gresita. Mi-am spus apoi ca asta este. Viata merge inainte, sunt barbat deja si voi gasi pe altcineva. Dar, vreo luna de zile nu ma mai satisfacea nimic. Nici prietenii, nici bautura, nici tigarile de care ma apucasem, nici petrecerile, nici sexul cu altele. Imi era dor de ea. Tare. Intr-un mod pe care nu-l cunosteam, nu-l intalnisem, care ma intrista si bucura in acelasi timp. Nu stiu..o chestie masochista. Intr-o seara, in timp ce faceam baie, intins in cada, cu ochii inchisi, netulburat de apa care curgea incet, ma gandeam la ea. Atunci am realizat ca de fapt iubeam. Asa am definit ceea ce simteam.Nu stiam despre asta nimic, dar o descoperisem. Iubeam o femeie cu care nu mai eram. Iubeam amintirea zambetului ei, a parfumului ei, a sarutului ei. Iubeam tot despre ea si tot al ei. Dar era mult prea tarziu.  Si am inceput sa plang. Intai mi s-au umezit ochii, apoi am inceput sa plang in hohote. Lacrimile mi se pierdeau in cada plina de apa. Am plans mult. Am plans tot. Si am mers mai departe. In cautarea emotiei pe care am trait-o cu ea.

Au trecut zece ani. Si un numar mare de femei carora le-am adulmecat parfumul. Dar nu l-am descoperit pe cel care-mi invaluise simturile. Pana intr-o seara..intr-o seara racoroasa de toamna..la o sala de fitness. Am intrat, m-am schimbat si am inceput sa fac niste exercitii. Atunci s-a deschis usa..si a intrat ea…un par lung, frumos, galben-auriu. Si acelasi zambet angelic. Devenise femeie…

Despre iubirea primei iubiri… va voi povesti in urmatorul post…

8 thoughts on “Jurnalul unui infidel – Sa iubesti de doua ori… aceeasi femeie

    • trandafirulrosu37 spune:

      Da. Doar in carte. Intr-o saptamana o poti avea, evident daca iti doresti asta. Voi anunta in doua zile. Si pe pagina de Fb si aici.

Scrie un comentariu

